»Tudi zato, ker je zdaj v praksi običajno, da se oblačila prenašajo iz sezone v sezono, iz poletja v zimo. Veliko oblačil lahko nosimo vse leto, in meni se je resnično zdelo nesmiselno, da toliko truda vložimo v en produkt, ker to je za nas, ki smo majhni, tudi drago … zato bo od zdaj ena kolekcija oblačil, ki se prepleta iz sezone v sezono, sledimo pa svojemu stilu.«
»Kaos ni upoštevala le materialnih trajnostnih vidikov, temveč je skozi igriv način v svoja oblačila vpeljala ikonografijo slovenske folklore in bogate tekstilne zgodovine.«
»Ljubimo. Zanalàšč. Zaradi sebe. Ker ko živimo ljubezen in jo pošiljamo ne glede na vse, smo tudi mi dobro. V duhu in telesu.«
»Največji izziv pri oblikovanju kolekcije je bil, da so prevzeli odgovornost, da ustvarijo dovolj varna oblačila za vse ljudi.«
»Navdih za kolekcijo izvira iz globoke povezave med čustvi in modo. Želela sem ustvariti kolekcijo, ki ne bi bila le vizualno očarljiva, ampak bi tudi resonirala z notranjim svetom žensk, ki jo nosijo.«
»Ker smo bili med epidemijo več doma, sem želela oblikovati kose, ob katerih se počutiš ljubljeno, kot da te hočejo objeti, in pa takšne, ki so videti tako dobro, da bi jih kar pojedel.«
»Nisem mogel sprejeti odstopa predvsem zaradi tega, ker ko sem prišel na to mesto pred 11 leti, je bila družba v razsulu, v njej je bil direktor prav iz te opcije, ki me zdaj ruši.«
»V zgodbi, ki me je navdihnila, gre vse narobe in alpske vile, iz katerih sem črpala navdih, so pobegnile. Tako sem jih ujela v tole današnje urbano okolje, ki se je odlično ujelo z mojo kolekcijo.«
»Uporabljala sem samo tkanine, izdelane v Afriki, torej ročno tkane ali naravno ročno barvane, ali industrijske, a še vedno izdelane v Afriki ... Imamo na primer etiopske kavbojke, imamo ročno barvane modele iz Slonokoščene obale, imamo čudovit organski bombaž, ki je etiopski.«
»Moja kolekcija je kot zelenilo vsakdana, kot zelena luč, ki pomeni akcijo, ampak pomirja. Upočasnitev in pozornost, občutek za detajle.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju